سبز سرخ

یادبود سردار شهید برزو درویشی شاهکلائی و شهدای استان مازندران

سبز سرخ

یادبود سردار شهید برزو درویشی شاهکلائی و شهدای استان مازندران

یادبود سردار شهید برزو درویشی شاهکلائی و شهدای استان مازندران
امروز اگر سرخ بیفتیم به خاک 
فردا به زمانه سبزتر می‌روییم
کانال با شهدا در بله:
ble.ir/join/YWNmNTczMz
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

#شهید_امروز
نوجوان شهید عسگری احمدی
نوجوان شهید عسگری احمدی
تولد 25 آبان 1347 #قائمشهر
شهادت 31 فروردین 1365 #فاو
وصیت‌نامه:
بدانید که امروز یک لحظه غفلت از اسلام و جریانهای سیاسی راجع به اسلام و مسلمین ضربه بزرگ و جبران ناپذیر بر پیکر پاک دین الهی می باشد و اعمال و سهل انگاری در مورد این جریانها گناه نابخشودنی و بس عظیم است. پس باید همیشه در صحنه حضور داشته باشید و فرصت را از همه فرصت طلبان داخلی و خارجی سلب کنید و امروز همه دشمنان اعم از آمریکا و شوروی و اسرائیل و منافقین در فکر راهی برای منحرف کردن مسیر قطعی این انقلاب می باشد و می بینم که هر روز توطئه ای تازه علیه اسلام و مسلمین می کنند و اخیراً هم توطئه خطرناک دیگر که آن ترویج فساد و فحشا در داخل کشور است را به مورد اجرا گذاشتند و این توطئه بسیار خطرناک است باید به شدت با آن مبارزه کرد و ریشه فساد و فحشا را بر کند تا انقلابی که ثمره خون هزاران شهید است از درون محفوظ بماند.


شادی روح همه شهدا صلوات


با یاد #شهدا تازه بمانید:
ble.ir/join/YWNmNTczMz

 

 پدر شهید می گوید: ما چه در فریدونکنار و چه در قائمشهر خانه مان نزدیک به مسجد بود و ایشان از همان کودکی پایش به مسجد باز شده بود . از همان سن 8 ، 10 سالگی مکبر آیت الله فیروزکوهی بود ، مقید به خواندن نماز اول وقت و نماز شب بود . در رعایت حق الناس بسیار حساس بود حتی پولی که در جبهه به او می دادند خمسش را پرداخت می کرد .

برادر شهید ـ یاسر ـ می گوید : ایشان اغلب اوقات خود را در مسجد رسول بین بچه های پایگاه شهید بابایی بود بدین دلیل همیشه مانوس به قرآن و نماز جماعت بودند. ظواهر و زرق و برق دنیوی در چشم ایشان اصلاً دیده نمی شد . با توجه به این که پدرش از تمکن مالی خوبی برخوردار بود ایشان بسیار ساده و خاکی می پوشید .

خواهر شهید ـ ساره ـ از خصوصیات اخلاقی اش می گوید : بسیار با حیا، منضبط، وقت شناس و مسئولیت پذیر بود . کاری را که قبول می کرد به نحو احسنت انجام می داد به ما در خصوص رعایت حجاب و شرکت در جلسات قرآنی تاکید می کرد . نسبت به اهل بیت علاقه خاصی داشتند . در منزل مداحی می کردند و متوسل به ائمه اهی می شدند در پشت جبهه هم به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی فعال بودند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">